درباره گچ تندیس البرز

درباره گچ تندیس البرز

معرفی شرکت:

شرکت گچ تندیس البرز به عنوان یکی از پیشگامان تولید گچ قالب­‌سازی در ایران، فعالیت خود را از سال 1375 در شهرستان تاکستان واقع در استان قزوین، در زمینی به مساحت 10000 هزار متر­ مربع و با زیر بنای 2000 متر مربع شروع‌ کرد. اکنون با بیش از ربع قرن تجربه، هدف ما این است که با کمک تیم جوان و با انگیزه‌ی‌ شرکت با تازه‌­ترین چالش‌­ها و نو­آوری­‌های صنایع سرامیک، ارتوپدی، پروتز و دیگر صنایع مصرف ­کننده‌­ی گچ در جهان رو­به‌­رو شویم و خود را برای تغییرات و پیشرفت­‌های صنایع آماده‌ کنیم. امید است تا با توسعه­‌ی پروژه­‌های در دست و افزایش ظرفیت محصول در آینده­‌ی نزدیک سبب توسعه‌­ی این بازار شده و علاوه بر رفع نیازهای داخل کشور در بازارهای جهانی، بیش‌­تر از گذشته حضور­ پیدا­ کنیم.


مشتری­ مداری:
خانواده‌­ی تندیس البرز با باور به عنصر تغییر و رشد، تلاش می­‌کند در تعامل با مشتریان، اخلاق حرفه­‌ای را رعایت کرده و شفاف­‌سازی را در متن اقدامات خود قرار دهد. در حقیقت نیازهای رو به ­رشد بازارهای داخل و خارج از کشور، ما را برآن داشت که محور فعالیت­‌های خود را بر حول مشتری متمرکز کنیم و نقشه­‌ی آینده‌ی شرکت را بر اساس چالش­‌های مشتری طرح­‌ریزی کنیم تا در نهایت خدمات مناسب و محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار مشتریانمان قرار دهیم. باور ما این است که کیفیت بخش جدایی­ ناپذیر تولید است، لذا سعی می­کنیم تا در فرایند توسعه‌ی محصول، مشتریانمان را از زمان خلق ایده تا تحقق محصول نهایی همراه‌ کنیم.


دیدگاه ما درباره‌ی مشتری:
شرکت تندیس البرز، مشتری­ مداری را اولویت اول خود قرار ­داده‌ ­است. تندیس البرز نیازهای شما را درک ­‌کرده و بهترین محصول را بر پایه‌­ی خواسته­‌ی شما طراحی و تولید می­کند. به عنوان یکی از پیشگامان صنعت گچ در ایران، این توانایی را داریم که محصولاتی با ویژگی­‌های گوناگون طراحی و تولید کنیم. واحد تحقیق ­و­ توسعه­‌ی مجموعه، با جدیدترین روش­‌های علمی دنیا و با همراهی شما محصولات با کیفیت و منحصر به فردی را برایتان فراهم‌ خواهد کرد.


فضای کارخانه :