خدمات گچ تندیس البرز

خدمات گچ تندیس البرز


مأموریت:

هدف اصلی خانواده‌ی تندیس البرز بهبود محصولات و خدمات براساس فکر نو آورانه و مشارکت مشتری در فرایند تحقق محصول است. سه عنصر تعهد، تجربه و باور پیش نیازهای اصلی موفقیت خانواده‌ی تندیس البرز در رابطه با پرسنل شرکت و مشتریان است و امروز به یاری پرسنل با انگیزه‌ی خود به این اصول پایبندیم. ما سعی می‌کنیم از نگاه مشتری به تندیس البرز نگاه کنیم و مأموریت ما زمانی تحقق خواهد یافت که مشتری‌های ما موفق باشند.


فروش:



چرا گروه تندیس البرز خود را از مشتری جدا نمی‌داند؟ چون باور ما این است که تمام محصولاتی که تولید می‌کنیم، تجربه‌هایمان، راه حل‌هایی که پیشنهاد می‌دهیم، خدمات مشاوره‌ی فنی، حمایت از مشتری و غیره همه در راستای یک هدف انجام می‌شوند و آن این که ما اعتقاد داریم، مشتری‌هایمان صاحب ایده هستند و با یاری هم می‌توانیم ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنیم.


خدمات پس از فروش:
شرکت تندیس البرز بر آن است تا بهترین راه حل‌ها را برای برآورده ساختن نیازها و خواسته‌های شما ارائه ‌دهد. خانواده‌ی تندیس البرز هر سال میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی کرده و با توجه به نتایج بازخورد آن، اهداف سال آینده‌ی خود را تعیین می‌کند. در همین راستا و جلب رضایت مشتریان، دوره‌های آموزشی رایگان و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی برای مشتریان در نظر گرفته‌ شده است و متخصصان شرکت، آماده‌ی پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. مجموعه‌ی تندیس البرز با حضور در همایش‌های جهانی و تعامل با کشورهای صاحب نام در زمینه‌ی تولید گچ، تجربه‌ی خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. زمانی اعتماد بین ما و مشتریانمان شکل خواهد گرفت که نیازهای یکدیگر را خوب درک کرده ‌باشیم و زمانی می‌توانیم به محصولات خود افتخار کنیم که مشتریانمان از کارکردن با آن رضایت کامل داشته‌ باشند.